Awaria oświetlenia w Milanówku - telefon i zasady zgłaszania w dzień i poza godzinami

1 min czytania
Awaria oświetlenia w Milanówku - telefon i zasady zgłaszania w dzień i poza godzinami

W Milanówku informacje o niesprawnych lampach można przekazać na dwa różne sposoby, zależnie od pory doby. Urzędowy tryb działa w godzinach pracy, poza nimi sygnały przyjmuje Straż Miejska, która ma bezpośredni kontakt z zespołami interwencyjnymi PGE. To prosta ścieżka, która ma przyspieszyć naprawy i poprawić bezpieczeństwo na ulicach.

W przypadku zauważenia niedziałającego oświetlenia w pierwszej kolejności warto zgłosić to do Urzędu Miasta - podczas godzin urzędowych pod numerem telefonu 22 758 30 61, wewnętrzny numer 225, lub na adres e‑mail [email protected]. Zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną po godzinach pracy mogą zostać rozpatrzone dopiero następnego dnia roboczego.

Po godzinach wieczornych, w nocy oraz w weekendy interwencje przyjmuje Straż Miejska - telefon 22 724 80 45. Strażnicy dysponują bezpośrednimi numerami i adresami e‑mail do zespołów interwencyjnych PGE, co ułatwia uruchomienie naprawy poza standardowymi godzinami pracy urzędu. Dziękujemy mieszkańcom za zgłaszanie usterek - to istotny element dbania o bezpieczeństwo i sprawne funkcjonowanie oświetlenia miejskiego.

na podstawie: UM Milanówek.

Autor: krystian