Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, ograniczone zostaje osobiste zgłaszanie się interesantów do Urzędu Miejskiego.

  1. Interesanci obsługiwani są jedynie na Sali Obsługi Mieszkańca;
  2. Na Sali może przebywać maksymalnie 5 osób jednocześnie, w związku z czym przed wejściem prosimy dzwonić domofonem;
  3. Prosimy o zgłaszanie się z wypełnionymi drukami. Wnioski pobieramy z namiotu przy wejściu do Starostwa Powiatowego lub ze strony internetowej

    www.grodzisk.pl

    ;
  4. Nadal istnieje możliwość pozostawiania wypełnionych wniosków w skrzynce podawczej przy wejściu głównym. W informacji składamy wyłącznie pisma wymagające potwierdzenia złożenia;
  5. Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:

Poniedziałek: 09.00 – 15.00

wtorek – czwartek: 08.00 – 14.00

piątek: 08.00 – 13.00.

Przypominamy, że większość spraw urzędowych można załatwić elektronicznie, za pośrednictwem strony

www.epuap.gov.pl

.

Nr telefonu do Urzędu Miejskiego: 22 755 55 34

Adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres skrzynki e-puap: /umgrodziskmaz/skrytka

Wpłat można dokonywać przelewem bankowym na rachunek Gminy:

61 1240 6348 1111 0010 4058 8264

OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI wnosimy na numer rachunku:

49 1240 1037 1111 0010 5107 9773

(w tytule wpisując: imię i nazwisko, adres nieruchomości, wpłata za jaki okres).

lub w kasie WYDZIAŁU GOSPODARKI ODPADAMI

Targowisko Miejskie ul. Montwiłła 38 (pawilon 6 i 7).

GODZINY PRACY KASY NA TARGOWISKU MIEJSKIM:

Poniedziałek: 09.00 – 17.00

Wtorek – czwartek: 08.00 – 15.00

Piątek: 08.00 – 14.00