Kluczowym elementem w handlu e-commerce jest moment płatności. Musi być prosty i bezproblemowy, by klient nie zdecydował się na rezygnację z zakupu na rzecz konkurencji. Właściciele sklepów online są świadomi, że aby utrzymać swoje zyski, muszą nieustannie dostosowywać się do wymagań swoich klientów. Właśnie tutaj z pomocą przychodzi integracja z InPost Pay. Jakie korzyści przyniesie to twojemu biznesowi?
Zastosowanie InPost Pay - korzystne rozwiązanie z wieloma plusami
Długie i skomplikowane procesy transakcji, ukryte opłaty, niejasne formularze do wypełnienia, a także obawy o utratę danych i pieniędzy– to wszystko może skłonić klientów do rezygnacji z zakupu, mimo początkowego zainteresowania produktem.
Klienci, którzy robią zakupy w sklepach online zintegrowanych z InPost Pay, mogą liczyć na:
- spójny proces;
- zredukowanie konieczności wypełniania formularzy za każdym razem, gdy dokonują zakupu;
- gwarancję bezpieczeństwa danych osobowych;
- eliminację potrzeby wypełniania długich i skomplikowanych formularzy;
- skonsolidowanie wszystkich potrzebnych usług w jednej aplikacji mobilnej.
Jest to szczególnie istotne, kiedy dwa sklepy oferują ten sam produkt w tej samej cenie. Klient zdecyduje się na zakup tam, gdzie proces finalizacji transakcji jest bardziej komfortowy.
InPost Pay to nowoczesne rozwiązanie, które jest kluczowym elementem strategii prowadzącej do sukcesu w sektorze. Usługa ta jest integralną częścią aplikacji InPost Mobile, z której korzysta już ponad 11 milionów użytkowników. To gwarantuje szeroki zasięg i dotarcie do nowych klientów. Sklep, który zaimplementował InPost Pay, może być dodatkowo promowany w aplikacji InPost Mobile w sekcji "Zakupy". Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://inpostpay.pl/biznes.