Jak pozycjonowanie optymalizacja stron i reklama w wyszukiwarce zwiększą Twoją sprzedaż?

Dla wielu celem obecności w sieci pozostaje budowanie rozpoznawalnego wizerunku marki, innym internet służy jako główny kanał sprzedażowy i gwarancja rozwoju biznesu. Wszyscy jednak ostatecznie walczą o to samo: czołową pozycję w wynikach Google. Nie jest tajemnicą, że wejście do TOP 10 wyników w intratnych branżach potrafi zmienić całą masę rzeczy, a w tym rozmiar naszego portfela. Dlatego właśnie poniżej wraz z ekspertami od marketingu postaramy się wyjaśnić jak wygląda najskuteczniejsza promocja w świecie WWW.

Postaw na treść i przekonaj internautów o swoim profesjonalizmie

Content marketing jest procesem, o który bezpośrednio opiera się całość wysiłków specjalistów od pozycjonowania. Ma on swoje dwie odsłony: wewnętrzną (na przykład blog firmowy) oraz zewnętrzną (ta dotyczy tekstów publikowanych poza naszą stroną). Każda z nich pomaga wpływać na pozycję naszego serwisu w rankingu stron Google. Co jednak najważniejsze, musimy pamiętać, iż już dawno przeminęły czasy, kiedy to wątpliwej jakości treści mogły pomóc nam awansować w SERPach. Dziś algorytmy takie jak SMITH oraz BERT wykorzystując sztuczną inteligencję doskonale odróżniają składnię, gramatyczną poprawność oraz kontekst i znaczenie tekstów. Skutkiem tego jest oddelegowanie do tworzenia treści prawdziwych zawodowców, sprawdzonych redaktorów i znających daną tematykę copywriterów.

Ostatecznie to użytkownik z krwi i kości pozostaje sędzią tego, czy nasze materiały są warte uwagi czy też nie. Warto też przy tej okazji wspomnieć o innym kluczu oceny przyjmowanym przez giganta z Moutain View. Jest nim EAT, a więc ekspertyza, autorytet i wiarygodność – to te czynniki podlegają ocenie i decydują o awansie na stronach wyników wyszukiwania.

Jeśli nie masz pomysłu na merytoryczną kampanię contentową, dobrym wyjściem jest kooperacja z agencją pokroju AFTERWEB, gdzie na powodzenie Twojej sprzedaży pracują całe zespoły fachowców.

Źródło: https://afterweb.pl

Optymalizuj stronę pod kątem wygody jej użytkowania

Obok content marketingu oraz kampanii linków sponsorowanych pozycjonowanie optymalizacja stron są procesami, które jeszcze do niedawna dbały głównie o zaspokajanie wymogów robotów indeksujących Google. Na szczęście w ostatnich latach szala przechyliła się znacząco na korzyść autentycznych internautów i ich wygody. Google wprowadziło nawet klucz oceny stron wedle szybkości ładowania, czasu reakcji a także stabilności wizualnej – są to, jak dobrze wiemy, składniki mające głównie znaczenie dla człowieka przeglądającego sieć i dokonującego wyborów zakupowych. Ten stan rzeczy oznacza też jednak, że przy klasycznym SEO będziemy optymalizować nie tylko „technicznie”, ale również z pomocą zawodowców z dziedziny UX – User Experience. To specjaliści z tego odcinka zapewnią internautom i potencjalnym klientom pozytywne doświadczenia związane z przeglądaniem naszej oferty.